تعمیر اسپلیت گری تهران در منزل با تخفیف ویژه و عیب یابی رایگان

تعمیر کولر گازی گری در تهران در محل به صورت فوری توسط کادر مجرب تهران سرویس انجام میشود.

به طور کلی کولرهای گری جزو بهترین سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع در جهان هستند که از قضا در میان مصرف کنندگان ایرانی نیز محبوبیت زیادی دارند. به طوری که کمتر خانه یا محیطی را می بینید که برای خنک کردن آن از کولرها و اسپیلت های این برند استفاده نشده باشد. در واقع مهم ترین علت محبوبیت این دستگاه ها کیفیت بالا و قیمت مناسب آن ها است اما همین سیستم های خوش ساخت نیز می توانند دچار خرابی در قطعات داخلی و سایر مشکلات شوند.

در چنین شرایطی برای جلوگیری از خرابی های بیشتر حتماً باید برای تعمیر کولر گازی گری اقدام کنید؛ البته در شهرهای بزرگ و پر جمعیتی مانند تهران، پیدا کردن مراکز معتبر تعمیر اسپلیت های این برند کار آسانی نیست؛ اما اگر ساکن پایتخت هستید، میتوانید کار تعمیر کولر گازی گری تهران را به تعمیرکاران با تجربه تهران سرویس یار بسپارید و دستگاه خود را با بهترین روش های دنیا و تعرفه اتحادیه سرویس کنید.

معرفی برند گری

برند گری (GREE) شرکت تولید کننده انواع کولرهای گازی و اسپیلت است که در سال ۱۹۹۱ به عنوان یک کارخانه کوچک با خطوط تولید پنجره های تهویه مطبوع شروع به فعالیت کرد. در سال های ابتدایی راه اندازی این برند ، حجم تولید سالیانه آن  کمتر از ۲۰.۰۰۰ مجموعه بود. گری رفته رفته با عرضه یک سری محصولات کارآمد و با کیفیت به بازار توانست برند خود را بسازد و سهم قابل توجهی از بازار مصرف را بدست بیاورد.

برند گری سالهاست که با کولر گازی و اسپلیت های با کیفیت معروف شده است

برند چینی گری که در سال های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ تمرکز خود را روی بهبود کیفیت محصولاتش گذاشت و در این مدت همواره در تلاش بوده محصولاتی برتر و با کیفیت را روانه بازار کند. این خط مشی GREE به خوبی در انواع اسپیلت های آن نیز دیده می شود؛ به طوریکه درخواست برای تعمیر کولرگازی گری نسبت به میزان فروش آنها بسیار کمتر است که نشان میدهد دستگاه های تولید شده توسط این برند در مقایسه با سایر سیستم های تهویه مطبوع کمتر دچار خرابی و ایراد شوند. با این حال هر دستگاهی حتی اگر از بهترین برند و با کیفیت ترین متریال تولید شده باشد، باز هم گاهی به دلایل متعددی خراب و معیوب خواهد شد. این موضوع به خصوص در کولرهایی دیده می شود که برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار گرفته و مستهلک شده اند.

عیب یابی اسپلیت گری؛ رایج ترین مشکلات کولر گازی گری

همانطور که گفتیم، شرکت گری (GREE) در تولید کولرهای گازی و اسپیلت کارنامه ای درخشان دارد. در واقع کلیه کولرهای تولید شده توسط این برند بسیار با کیفیت بوده و در میان مصرف کنندگان محبوبیت قابل توجهی دارند. این دستگاه ها علاوه بر ساختار قدرتمند، طراحی خاص و زیبایی داشته و همچنین در مدل های متنوعی تولید می شوند. اگرچه قطعات بکار رفته در اسپلیت های گری و همین طور فناوری ساخت آن ها بسیار پیشرفته است؛ اما همچنان امکان دارد همچون سایر کولرها دچار خرابی فن، کمپرسور، ترموستات، کمبود شارژ گازی و غیره شوند. در نتیجه در وهله اول باید کولر گازی را به صورت سالیانه سرویس کنید تا از بروز عیب و ایراد در آن جلوگیری شود. در گام بعدی و در صورت خراب شدن این دستگاه ها لازم است به نمایندگی های مجاز تعمیر اسپلیت گری مراجعه کنید.

عیب یابی اسپلیت گری کاری است که به تجربه بالا نیاز ذارد چون فرمول ثابتی ندارد

به صورت کلی مراکز معتبر، کلیه خدمات تعمیر کولر گازی را به بهترین نحو ممکن و با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتری می گذارند؛ بنابراین در صورت بروز هر گونه عیب و ایراد در سیستم های سرمایشی می توانید به این نمایندگی ها مراجعه کنید. ناگفته نماند برخی از متداول ترین عیب های ظاهر شده در اسپیلت های گری شامل موارد زیر است:

  • نشتی و ریختن آب از اسپلیت؛
  • شنیدن صداهای ناهنجار از اسپلیت گری؛
  • نشتی گاز مبرد در کولر گازی گری؛
  • خاموش نشدن اسپیلت gree؛
  • باد گرم زدن اسپیلت های گری؛

در ادامه به روش عیب یابی اسپلیت گری به وسیله مشکلات متداول بیشتر میپردازیم.

نشتی و ریختن آب از اسپلیت؛ عیب پر رنگ کولر گازی های گری

در حالت معمول اگر اسپلیت دچار نشتی و آبریزش باشد یعنی آب از مسیر تخلیه خارج نشده و از پنل چکه کند یا این که خروج آب به صورت پرتابی از دریچه جلو انجام شود؛ عملکرد دستگاه دچار ایراد بوده و برای برطرف کردن آن باید به نمایندگی های معتبر تعمیر کولر گازی گری مراجعه کنید. بد نیست بدانید یک چنین ایرادی ممکن است به دلایلی همچون موارد زیر رخ دهد:

  • یخ زدگی کولر گازی: در این صورت بعد از خاموش شدن دستگاه و گرم شدن محیط، شاهد چکه کردن آب از دستگاه خواهید بود.
  • شکستن لوله یا سینی ناودان: به طور کلی همه رطوبت محیط توسط اسپیلت یا کولر گازی گرفته شده و از طریق لوله ناودان خارج می شود؛ حال اگر لوله ناودان یا سینی آن دچار شکستگی شود، طبیعی است که رطوبت به محیط بیرون نشت می کند. در چنین شرایطی تعمیرکاران حاضر در مراکز سرویس و تعمیرات اسپلیت گری با عوض کردن لوله یا سینی معیوب، این مشکل را برطرف می کنند.

شنیدن صداهای ناهنجار از اسپلیت گری؛ نقطه ضعف محصولات این برند

اگر کولر گازی گری در حین کار صداهای ناهنجار و آزار دهنده ای تولید کند یعنی ایرادی در آن وجود داشته و باید عیب یابی و نهایتاً تعمیر شود. در این صورت نیاز است به نمایندگی های رسمی تعمیر اسپلیت گری در تهران و شهرستان ها مراجعه کنید. تعمیرکاران حرفه ای حاضر در این مراکز عملیات عیب یابی را طبق مراحل زیر انجام می دهند:

  • باز کردن قطعات داخلی و بررسی آن ها و در نهایت تعویض قطعه های مشکل دار
  • بررسی فن کولر: امکان دارد این سر و صدا به دلیل گیر کردن یکی از قطعات اسپلیت به پره فن ایجاد شده باشد و هر بار که فن تکان می خورد، صدایی تولید شود.
  • بررسی پیچ های سینی پشت هوا ساز و سفت کردن آن ها در صورتی که شل شده باشند.
  • بررسی پایه های محل قرارگیری کمپرسور در کندانسور و محکم کردن این پایه ها در صورت شل شدن

نشتی گاز مبرد در کولر گازی گری؛ از ایرادات معروف چینی اصیل

نشتی گاز مبرد کولر گازی گری مشکلی است که کاربران اسپلیت های این برند زیاد با آن روبرو میشوند

ایراد دیگری که ممکن است در اغلب کولرهای گازی دیده شود، نشتی گاز مبرد است. این مشکل بیشتر در قسمت های زیر ظاهر می شود:

  • محل هایی که مهره دارند؛
  • بخش هایی که لوله به دستگاه متصل شده؛
  • محل هایی از لوله ها که جوش داده شده؛

در واقع اگر کولر گازی گری دچار کمبود شارژ گاز شود، پیش از این که مجدداً گاز آن را شارژ کنید باید به تکنسین های مجرب و حرفه ای مراجعه کرده تا اقدامات لازم برای رفع نشتی را انجام دهند. در غیر این صورت دستگاه تهویه مطبوع دچار مشکلاتی جدی از قبیل خرابی کمپرسور یا سوختن سیم پیچ های آن، سرمایش نامناسب، افزایش هزینه برق مصرفی و غیره خواهد شد.

خاموش نشدن اسپیلت gree؛ موزی و اذیت کننده

این که کولر گازی گری پس از روشن شدن و کار کردن دیگر خاموش نشود می تواند دلایل مختلفی به شرح زیر داشته باشد:

  • خرابی ترموستات: ترموستات اسپلیت وظیفه دارد که بعد از این که محیط به دمای مورد نظر رسید، کولر گازی را خاموش کند.
  • وجود کثیفی در فیلترهای کولر گازی گری: این گونه دستگاه مدتی بعد از خاموش شدن نیز روشن می ماند.
  • گیر کردن فن اسپلیت و کولر گازی؛
  • کوتاه بودن سیم ترموستات؛

با توجه به این که دلایل نامبرده شده به جز کثیفی فیلتر، بسیار مهم بوده و یک فرد غیر متخصص از پس انجام آن بر نمی آید؛ اکیداً توصیه می شود در چنین شرایطی برای عیب یابی و تعمیر اسپلیت گری از متخصصین این حوزه کمک بگیرید.

باد گرم زدن اسپیلت های گری؛ مهم و رایج

یکی از رایج ترین مشکلات دیده شده در دستگاه های خنک کننده مارک گری، باد گرم زدن آن ها است. در واقع چنانچه  با موارد زیر روبرو شدید بدون شک باید به مراکز تعمیر کولر گازی گری در تهران و شهرستان ها مراجعه کنید:

  1. کولر گازی سرمای کافی نداشته باشد؛
  2. از قدرت پرتاب باد آن کم شود؛
  3. چند دقیقه ای باد خنک بزند و بعد گرم شود؛

تعمیرکاران حاضر در نمایندگی تعمیرات اسپلیت گری برای رفع این مشکل قسمت های مختلف دستگاه را طبق روال زیر بررسی می کنند:

  • چک کردن فیلترهای کولر و شستشو یا تعویض آن ها در صورت کثیف بودن: اگر سوراخ های فیلتر مسدود باشد، جلوی عبور جریان باد خنک را می گیرند.
  • بررسی میزان گاز مبرد در کولر و شارژ کردن آن در صورت کم بودن؛
  • وجود ایراد یا سوختن فن کولر: این قطعه وظیفه انتقال هوای خنک را بر عهده دارد.
  • بررسی کمپرسور و مطمئن شدن از سلامت آن: در این حالت احتمال خرابی کمپرسور وجود دارد.
  • بررسی این که آیا کولر به صورت دوره ای سرویس شده یا خیر: سرویس نکردن اسپیلت ها به صورت مستمر می تواند باعث باد گرم زدن آن ها شود.

تهران سرویس یار بهترین مرکز تعمیر اسپلیت گری در تهران

تهران سرویس یار، بهترین مرکز تعمیر اسپلیت گری تهران است که با گروهی خبره از تعمیرکاران کولر گازی به شهروندان تهران خدمت رسانی میکند

مجموعه تهران سرویس یار، نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در تهران است که بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات انواع سیستم های سرمایشی دارد. ما مفتخریم که بگوییم به پشتوانه تخصص و تجربه بالای تعمیرکارانمان توانسته ایم به یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تعمیرات اسپیلت در تهران و شهرستان های اطراف آن تبدیل شویم.

نتیجه گیری

شرکت چینی تبار گری (GREE) یکی از مشهور ترین کمپانی های تولید کننده لوازم خانگی و انواع کولرهای گازی است.دستگاه های تهویه مطبوع این شرکت نه تنها با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسند؛ بلکه هزینه تعمیر و سرویسشان نیز کاملاً مناسب است. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که هر وسیله دیجیتالی دیر یا زود ممکن است خراب شود؛به خصوص اگر کولرهای گازی را صحیح و اصولی نگهداری نکنید، باید خودتان را برای خراب شدن پیش از موعد این دستگاه ها آماده کنید.

از طرفی اگر سرویس اسپلیت گری را به موقع انجام ندهید، نتیجه آن می تواند خرابی برخی از قطعات مهم مانند کندانسور، کمپرسور، خازن، برد و غیره باشد؛ بنابراین پیش از این که دستگاه تهویه مطبوع شما خراب شود و کار به تعمیر و تعویض برسد، حتماً به نمایندگی تعمیر کولرگازی گری در تهران و شهرستان ها مراجعه کنید. این مراکز با سرویس کردن کولرها از خرابی این دستگاه ها جلوگیری می کنند.

تاریخ انتشار۲۱/۱۱/۱۴۰۱ @ ۱۴:۰۳

6 دیدگاه برای “تعمیر اسپلیت گری تهران در منزل با تخفیف ویژه و عیب یابی رایگان

    • Sardar Farmanbar گفته:

      سلام این مورد نیازمند بررسی بشتری هست با تعمیرکاران ما برای مراجعه و عیب یابی رایگان تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره رایگان